Гарантія.

Гарантія на всі товари, що представлені у нашому магазині, надається від виробника. Гарантійний термін може варіюватися від 2 тижнів до 50 років, або ж бути "пожиттєвим". Період гарантії вказаний у специфікації товару. Щодо послуг монтажу, гарантійний термін коливається від 6 до 12 місяців, залежно від типу об'єкту.

У разі виявлення значних дефектів протягом гарантійного періоду (за умови дотримання правил експлуатації та монтажу), покупець може вимагати: зниження ціни пропорційно до дефекту, безкоштовного усунення недоліку або відшкодування витрат на його усунення. Для цього необхідно звернутися до наших представників та подати претензію на якість товару або послуги. У заяві обов'язково потрібно вказати копію або оригінал рахунку, номер замовлення чи іншого документа, який підтверджує факт покупки, а також прикріпити декілька якісних фото або відео дефекту. Рішення щодо компенсації або усунення недоліку буде прийнято відповідно до чинного законодавства в установлені строки.

Обмін та повернення.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право на  обмін/повернення товару впродовж 14 днів з моменту покупки.

Обмін або повернення товару належної якості.

Згідно Ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів"  покупець впродовж 14 днів з моменту покупки може повернути або обміняти товар на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, розміром, кольором або з інших причин і при цьому товар не використовувався, не проводився його монтаж і збережено товарний вигляд, наявні розрахункові документи, видані продавцем. При обміні або поверненні товару належної якості доставка товару на склад продавця здійснюється за рахунок покупця.

Товари належної якості, які було порізано / розкроєно по розмірам, визначеним покупцем, поверненню та обміну не підлягяють.

Обмін або повернення товару неналежної якості.

Покупець має право протягом 14 днів повернути (або обміняти на аналогічний) куплений ним товар, якщо товар має суттєві недоліки, які виникли  з вини виробника або продавця. Якщо покупцем буде виявлено несуттєві недоліки товару, які не впливають на експлутаційні властивості товару, покупець може вимагати безкоштовного їх усунення. Для офрмлення заявки на повернення або обмін товару  необхідно надати оригінал розрахункового документу, виданого продавцем при оформленні покупки.

Пошкодження товару під час перевезення транспортними компаніями.

При отриманні товару у відділенні або у представника компанії-перевізника радимо нашим клієнтам обов'язково перевіряти цілісність упаковки і самого товару. Наш магазин не приймає претензій щодо цілісності товару, що виникли з вини перевізника під час його траспортування. Ми завжди відправляємо товар у гарному стані, належним чином його пакуємо та, головне, страхуємо на повну вартість. Тому наші клієнти можуть у встановленому порядку вимагати компенсації вартості (часткової або повної, залежно від ступеня пошкодження товару) від перевізника товару.